שלב 1 - אפיון צרכים

דמייני לעצמך בית שתוכנן במיוחד עבורכם. מקום בו כל פינה משקפת את הסגנון הייחודי שלכם, את הצרכים שלכם ואת החלומות שלכם. זהו בדיוק החזון שאנו מגשימים בתהליך אפיון הצרכים. זוהי פגישה ממוקדת בה אלמד להכיר אתכם ואת אורח החיים שלכם, אקשיב לצרכים שלכם, נבין יחד מה חשוב לכם בבית, באיזה סגנון אתם מעוניינים ומהם הצרכים הפונקציונאליים שלכם. תהליך האפיון הוא השלב החשוב ביותר ליצירת בית שתפור למידותיכם.

שלב 2 - גיבוש קונספט

בשלב זה נדליק יחד את ניצוץ היצירתיות ונבנה את התשתית לבית שלכם. נתכנן איך הבית יראה וירגיש ונביא את כל הצרכים שלכם לידי השראה ויזואלית. ניצור יחד העמדת ריהוט ולוחות השראה. אכין עבורכם הדמיה ממוחשבת תלת ממדית שתאפשר לכם לראות באופן ויזואלי איך יראה הבית שלכם עוד לפני שהוצאתם עליו שקל.

שלב 3 - תכנון תקציב

אני מאמינה שכל פרויקט צריך להתנהל תחת תקציב מוגדר ומתוכנן מראש. חלק זה בתהליך יאפשר רכישות שקולות ויעזור להימנע מהפתעות וחריגות לא צפויות. *נגדיר תקציב ונחלק אותו בטבלה דינמית, נדע מראש מה התקציב שאנחנו מקציבים לכל פריט שנרכש. *נחליט על מה אנחנו לא מוכנים לוותר בשום אופן ומה פחות חשוב לנו ועליו נחליט להתפשר. תכנון התקציב הוא המצפן שלנו לאורך כל התהליך.

שלב 4 - הכנה לביצוע

בשלב זה, ניקח את החזון שיצרנו ונהפוך אותו לתכנית פעולה מפורטת שתביא לתוצאה שעליה חלמנו. *אכין תכניות עבודה מפורטות לאנשי המקצוע שיבחרו במשותף ובקפידה תוך התחשבות בכל פרט ופרט. *נצא יחד למסע קניות כיפי בו יחד בו נבחר יחד ריהוט, תאורה, אביזרים ועוד, תוך הקפדה על התאמה מושלמת לסגנון ולצרכים שלכם. נתמקד באיכות, בעיצוב ייחודי ובמחירים משתלמים, תוך שמירה על התקציב שהוגדר.

שלב 5- ליווי הביצוע

בשלב זה אגיע לשטח, אוודא ואבדוק שאנשי המקצוע והקבלנים אכן מבצעים את תכניות העבודה בהתאם לתכנון המשותף שלנו יחד. נקפיד על תיאום מושלם בין כל הגורמים המעורבים בפרויקט, תוך הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים.

שלב 6- סטיילינג סופי

הגענו לשלב הסיום המרגש של עיצוב הבית שלכם! בשלב זה, נכניס את הקסם הביתה באמצעות הפרטים הקטנים והטאצ'ים האישיים שיהפכו את הבית שלכם ליצירת אמנות ייחודית שמשקפת את האופי של המשפחה שלכם. מה צפוי לנו בשלב זה? *נבחר יחד אביזרים דקורטיביים, טקסטילים, תאורה מיוחדת ועוד, תוך הקפדה על התאמה מושלמת לסגנון ולצבעוניות של ביתכם. *ניצור אווירה חמימה ומזמינה, שתגרום לכם להרגיש בבית בכל רגע. נוודא שהכל נמצא במקומו המושלם, ושהבית משדר הרמוניה ואיזון מושלמים.