1 דקות קריאה

אף פעם לא הייתי טובה בבישולים. מאז שהילדים נולדו הייתי חייבת ללמוד להכין לפחות את הבסיס. אז למדתי. ובכל פעם שאני נכנסת למטבח, תאמינו לי שזה לא כי אני נהנית. המזל שלי הוא שבן הזוג שלי אוהב מאד את המטבח. לי רק נותר להפוך לו אותו למזמין ונעים - כדי שירצה להיכנס אליו עוד ועוד ויפתור אותי מהעונש. אז הנה כמה טיפים שאני בעצמי מיישמת אצלי ובמטבחים שאני מעצבת שיכולים להפוך גם את המטבח שלך למלא סטייל ולכזה שלא תרצי לצאת ממנו (או בן זוגך :) )

מדף תצוגה

מדף מוסלנדה של איקאה מאפשר להציג אוספים במטבח, ספרי בישול או כלים אהובים. מקמי אותו בכל פינה שנראית לך ריקה והפכי אותה לייחודית ומיוחדת.  


הניחי פירות וירקות מחוץ למקרר 

הניחי פירות וירקות מחוץ למקרר (תפוזים, לימונים ואפילו גמבות) באופן המזמין לחטוף ולטעום. הניחי בתוך סל תלוי, סלסלת קש מונחת או קערה יפה כך שכל הצבעים היפים של הטבע ישטפו את החלל.

 

שעון משמח 

המטבח הוא הלב של הבית. ככזה, הוא בדרך כלל במיקום האידיאלי לתליית שעון שכן אפשר להעיף אליו מבט כמעט מכל מקום בבית. בחרי שעון משמח בצבע בולט שיתאים לפלטת הצבעים בחלל והוסיפי נופח עיצובי נוסף למטבח שלך.

מתוך פרויקט הבית שלי

עציץ נופל

עציצים נופלים שיושבים על מדפים או ארונות גבוהים מוסיפים צבע וחיות למטבח. מצאי את הפינה הנכונה לעציץ כזה ותראי איך היא משתדרגת תוך דקות. אם את לא מסתדרת עם גידול צמחים אמיתיים תמיד תוכלי לשים מלאכותיים וליהנות מירוק בעיניים.

מתוך פרויקט - הבית האורבני

מעמדי ירקות מעוצבים

שימי דגש על כל דבר שאת מכניסה למטבח - גם למעמדי הירקות ! מדובר ברהיט עיצובי לכל דבר ולכן בחרי משהו מלא בסטייל במקום בעגלת פלסטיק סטנדרטית. כך תיהני ממטבח גם פרקטי וגם יפה שעושה חשק להיכנס אליו.

מתוך פרויקט - דירה שמחה ומטריפה

עכשיו ספרי לי את - מה השיטות שלך להוסיף סטייל למטבח? ולאיזה רעיון כאן הכי התחברת? 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.