1 דקות קריאה

אחד הדברים שהכי מעודדים ילדים לשחק הם הימצאות שטיחים בקרבתם. ⁠שטיח נעים ומפנק הוא הזמנה לרביצה והוא מגדיר מקום כיפי למשחק ולכיף. אבל מה לעשות כשהבית חי ונושם והשטיחים מתלכלכים או מתמלאים באבק? פתרון אחד הוא פעם בחצי שנה או שנה לשלוח את השטיח לניקוי יבש. אבל הפתרון היותר קל הוא - לקנות מראש שטיחים כביסים!
כשאתן הולכות לחפש שטיח חפשו שטיחי כותנה קלילים, שטיחים בעלי סיבים סינטטיים עמידים, שטיחים סרוגים מבד טריקו וכאלה שיכולים להיכנס בקלות למכונת כביסה ביתית. ⁠⁠בדרך כלל השטיחים גם מוגדרים מראש ככביסים וקל לאתר אותם. לא תאמינו איך הבית משתנה כשיש בו שטיחים מפנקים לרבוץ עליהם וכשאתן משוחררות מהמרדף אחרי הניקיון.⁠⁠ אז איפה אפשר להשיג שטיחים כאלה? בואי גלי:

המותג הספרדי Lorena Canals

המותג הספרדי המצליח Lorena Canals החל לייצר שטיחי ילדים לפני 12 שנים, במטרה ליצור מרחב אלגנטי, נעים וחכם. השטיחים של Lorena Canals לא רק פרקטיים ובטוחים, אלא גם מעוצבים באופן מקורי ועל זמני ומצליחים לשמר את התמימות מבלי להפוך את השטיחים לילדותיים מדיי. כל השטיחים עשויים כותנה רכה ומתאימים לשטיפה במכונת כביסה, מצרך נדיר ופרקטי במיוחד בשוק שטיחי הילדים. את השטיחים ניתן להשיג בחנות האונליין "Story Online" וכן לאחרונה גם בחנות "Tollmans dot". 

לינק לחנות STORY

לינק לחנות TOLLMANS DOT


 BADIM TLV

אחת מהחנויות האהובות עליי ביותר שמייצרת מוצרי טקסטיל, דקורציה ואקססוריז לבית בעיצוב ייחודי מחומרים טבעיים. בין היתר מציעה שטיחי כותנה מודפסים, קלילים וכביסים במגוון עיצובים גיאומטרים מונוכרומטים וחלקם עם נגיעות צבע.


לינק לחנות


IKEA

איך אפשר לפספס את החנות הזו כשמדברים על פרקטיות ועיצוב? איקאה מציעה מספר דגמים נחמדים לחדרי ילדים, שאפשר להכניס למכונת כביסה וכמובן שהיא מציעה אותם במחיר שובר שוק של עד 200 ש"ח לשטיח. 

לינק לחנות

קארין טל-עיצובים לחדרי ילדים  

שטיחי הטריקו של קארין טל הם בין השטיחים הסרוגים היפים שנתקלתי בהם. הם מעוצבים בצבעים רכים ומלטפים (ניתן לבחור איזה שילוב צבעים שרוצים מתוך הקטלוג) , מיוצרים בעבודת יד מחוטי בד איכותיים ויכולים לקשט כל חדר ילדים. ומה אנחנו הכי אוהבות? שאפשר לכבס את כולם ! בנוסף, ניתן לרכוש סלסלאות תואמות שיכולות לשמש לאכסון משחקים או בובות בחדר הילדים.

לינק לחנות

השטיח האדום

אחת מחברות השטיחים המובילות בענף, החלו לייצר בשנה שעברה קולקציית שטיחים כביסים בטכנולוגיה חדשנית. השטיחים כמובן מתאימים לניקוי במכונת הכביסה או בשטיפה במים וסבון. כולם מיוצרים בטכנולוגיית הדפסה מתקדמת וייחודית, מיוצרים מפוליאסטר משולב כותנה טבעית ממוחזרת, המאפשר מגע במים. לקולקציה מגוון סגנונות עיצוב המתאימים לכל הטרנדים המובילים, מכפרי ועד קלאסי, מודרני ובוהו שיק.  

לינק לחנות

אשמח לשמוע ממך איך את מתמודדת עם נושא תחזוקת השטיחים אצלך בבית והאם הפוסט הזה תרם לך.

רוצה לקרוא על עוד רעיונות לעיצוב בתים פרקטיים למשפחות? המשיכי לעקוב אחריי:

אינסטגרם

פייסבוק

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.